
Fredag 26. september
Hvordan bruke bankfinansiering som en del av vekststrategien?
Kompetanseprogram for 10 selskaper med workshops, 1-1 forretningsutvikling og 1 million kr i investering
I inkubatoren kan du likevel fortsette å utvikle selskapet sammen med oss – og lære mer om hvordan du kan øke sjansene dine inn mot neste runde.
Få støtte hvert steg på veien! Basert på deres behov, matcher vi dere med en forretningsutvikler som følger dere gjennom hele programmet. Dere vil jobbe fem timer sammen i uken, og forretningsutvikleren din vil nærmest bli en del av teamet deres.
I akseleratorprogrammet har vi 3 samlinger, som vi kaller camper. Her møtes alle selskapene og forretningsutviklere for å jobbe sammen og med hvert sitt selskap.
På første camp møter dere bransjens fremste eksperter innen impact-måling. Her lærer dere blant annet hvordan dere enkelt kan komme i gang med måling av deres samfunnseffekt. 📌 16-17. oktober 2025 (fysisk i Oslo)
På camp 2 jobber vi med å forstå om vi faktisk løser riktig problem for kunden og tester antagelser på pris og betalingsvilje. Vi dykker ned i need-to-know om kommunikasjon og markedsføring, og finner ut om kjøpsprosessen oppleves som enkel og attraktiv for kundene. 📌 5-6. november 2025 (digitalt)
På camp 3 legger vi en plan for hvordan dere best kan nyttiggjøre dere investeringen. For noen er en del av planen å jobbe videre med kapitalinnhenting og fundraising. Her jobber dere tett med deres forretningsutvikler for å lande et investment proposal.📌 27-28. november 2025(digitalt)
📌 11. desember (fysisk Oslo) og 7. januar 2026 (digitalt)
Hvert program avsluttes med en Demo Day der selskapene får pitche for vårt nettverk av investorer og stiftelser.
En arena for selskapene å presentere sin forretningsidé og knytte verdifulle relasjoner. 📌 15. januar 2026 (fysisk Oslo)
Etter Demo Day samles alle selskaper og forretningsutviklere for en siste workshop. Her går vi gjennom reisen vi vært på og setter nye mål for fremtiden. 📌 16. januar 2026 (fysisk Oslo)
Selskapet får en egen erfaren forretningsutvikler som kobler seg på teamet og følger dere tett gjennom hele programmet.
Kunnskap og verktøy for å måle og styre etter samfunnseffekt.
Støtte til utvikling av det kommersielle og sosiale potensialet i selskapet.
Kunnskap om offentlig sektor som kunde og samarbeidspartner.
Erfaringsutveksling og sparring med andre selskaper og fageksperter på sosialt entreprenørskap og samfunnsinnovasjon.
Mulighet til å presentere dere for finansieringspartnere. Gjør selskapet attraktivt for nye investorer, planlegg kapitalinnhenting og skjerp pitchen.
Når programmet er fullført, mottar selskapet en investering på én million kroner for å skalere videre og utvikle løsningen sin.
Dette programmet er for startups som jobber med å løse viktige samfunnsutfordringer. Vi kaller dere impact startups fordi dere gjør en viktig forskjell, og fordi løsningene deres kan ha stor betydning, både lokalt og globalt.
Vi vet at dere ønsker vekst, og vi vil gjerne bidra. Gjennom vårt anerkjente akseleratorprogram får dere tett oppfølging, nyttige verktøy, verdifullt nettverk, og en investering på 1 million kroner.
Krysser dere av på disse 6 kriteriene, burde dere søke på neste akseleratorprogram!
I inkubatoren kan du likevel fortsette å utvikle selskapet sammen med oss – og lære mer om hvordan du kan øke sjansene dine inn mot neste runde.
Hvert kull består av 10 utvalgte selskaper som gjennomfører programmet sammen. Når programmet er fullført, mottar hvert selskap en investering på én million kroner for å skalere videre og utvikle løsningen sin. Les mer om hvordan investeringen er strukturert og hvilke vilkår som gjelder.
Akseleratoren er én av flere tilbud vi har for startups med bærekraft i kjernen. Når dere søker, vil dere også bli en del av vår digitale inkubator.
Dersom dere ikke får plass i pågående runde anbefaler vi dere å benytte dere av mulighetene som finnes der. Det kan gjøre at dere stiller sterkere hvis dere søker på nytt i neste runde.
Nyheter fra våre selskaper, relevante arrangementer, og herlig nerding på impact-faget.